upomin na fb

poniedziałek, 4 marca 2013

PTASZEK W KLATCE

    Wczorajszy dzień spędziłam na więzieniu ptaszka w klatce....
                                                                                             a oto szczegóły :) .....

    Pod wpływem jednego z ostatnich zakupów doznałam natchnienia ;) i postanowiłam zrobić ptaszka w klatce - zawsze mi się ten motyw podobał.
Ta praca stworzyła mi możliwość połączenia kilku technik twórczych - a takie prace lubię najbardziej !

Klatka mojego ptaszka jest cała drewniana, pomalowana
i wydekupageowana, 
a w środku siedzi maleńka, pluszowa ptaszyna :)
na drewnianej huśtawce.

Wymiary klatki to:
19 cm wysokość
10 cm średnica podstawy

Chciałabym jeszcze tylko dodać, że pomysł na klatuszkę z ptaszyną jest od początku do końca mój - znikąd nie kopiowany!

4 komentarze:

  1. AAAAAA cudo i chyba wiem co Cię zainspirowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci to słodkie wyszło :D świetny pomysł ;) widzę, że nie próżnujesz czasu i twoja malutka kruszynka w brzuszku tez dodaje Ci energii do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dziewczyny :) nieskromnie powiem, że z klatki jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)