upomin na fb

wtorek, 19 marca 2013

WYRÓŻNIENIE :)

Ależ mi miło!
Otrzymałam wyróżnienie od WIECZORYNKI :) To moje pierwsze wyróżnienie!
 
Generalnie nie przepadam za łańcuszkami ani innymi tego typu ciągutkami ;p ale przyznam szczerze, że takie zadanie, które zajmuje chwilkę, moim zdaniem jest warte "zachodu", bo pozwala poznać inne ciekawe blogi :)

ZATEM DO DZIEŁA!

pytanka na które mam odpowiedzieć:
1. Kiedy zaczęłaś tworzyć... w przedszkolu ;p
2. ...i dlaczego? :) zawsze lubiłam manualne zajęcia
3. Wymarzone wakacje? podróż dookoła świata
4. Ulubione kwiaty? konwalie i żonkile
4. Bransoletki, naszyjniki czy pierścionki? naszyjniki
5. Kolczyki długie czy krótkie? w zależności od nastroju :)
6. Błyszczące czy matowe? a to zależy co i do czego ;)
7. Kolorowe czy jednobarwne? kolorowe
8. Złoto czy srebro? srebro
9. Samochód czy rower? rower
10.  Miasto czy wieś? wieś
11.  Słońce czy deszcz? :) słońce w deszczu! bo wtedy jest tęcza!

Zasady:
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie. 

 Zapraszam do zabawy PIECZOŁOWICIE WYBRANE PRZEZE MNIE OSOBY :) :

i 11 pytań dla Was:
1. jakim zwierzątkiem chciałabym/chciałbym być? ...
2. ulubiony kolor ...
3. paski czy groszki ?....
4. jakiej dziedzinie życia poświeciłbym/poświęciłabym się bez reszty gdyby nie dotychczasowe obowiązki ?...
5. co zmieniłbym/zmieniłabym w moim otoczeniu? ...
6. ulubiony materiał do tworzenia ...
7. wycieczka zaplanowana objazdowa czy hulaj dusza piekła nie ma? ;p
8. jaka cechę zmieniłbym/zmieniłabym w sobie? ...
9. a jaką cechę w sobie lubię najbardziej? ...
10. bluza z kapturem czy bez? ...
11.biżuteria z kamieniami szlachetnymi czy bez?

4 komentarze:

  1. dziekuję za wyróznienie-mam przedświateczny brak czasu,chyba nie dam rady

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kapuję o co tu w tym chodzi ;P chyba jestem za stara na tego typu zabawy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) i dziękuję za wyróżnienie ! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)