upomin na fb

czwartek, 5 września 2013

POWRÓT

Witajcie!
   Wracam do Was po dłuuugiej przerwie spowodowanej oczekiwaniami na narodziny oraz narodzinami najukochańszej istoty pod słońcem :) troszkę trwało zanim nauczyłyśmy się nawzajem siebie :) ale teraz, mam nadzieję, powoli nasz maluszek pozwoli mi na prace twórczą. Na początek postaram się raz w tygodniu coś stworzyć i pokazywać efekty mojej pracy.
   Na razie udało mi się zrobić filcowego robota...pozostawia wiele do życzenia - widać miejsca klejenia - maja biały nalot :( ale postanowiłam, że jak już zrobiłam to pokażę :) to tylko prototyp, będę udoskonalać tę wersję:

 Przód i tył robota

 zbliżenie na buźkę
oraz widok z boku




łapka prawa










łapka lewa











I to by było tyle na dziś :)

1 komentarz:

  1. fajnie że wróciła :D świetny robocik :) masz oryginalne pomysły :D
    ja też miałam postój w blogowaniu, jak się dziecko urodzi to nieźle czasu brakuje, nie wiadomo gdzie ręce włożyć, ale później jest już fajnie, człowiek się już zgra z dzieckiem, rytm dnia jest codziennie taki sam, więc można znaleźć odrobinę czasu na twórcze prace :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)