upomin na fb

środa, 4 grudnia 2013

TOREBUNIA

      Na nic ostatnio nie mam czasu i na blogu też nic nie umieszczam :( ale ciężko ogarnąć rzeczywistość z pełzającym półroczniakiem ...
      U wszystkich Was na blogach coraz bardziej świątecznie :) a u mnie Mikołajkowo - mini-wpis o mini torebce :)


       Torebineczka ma 7 cm wysokości, 4 szerokości i jest wykonana z filcu, a na przedzie widnieje czapunia świętego Mikołajunia :) wszystko w wersji mini jak widać - opakowanie szyte było na wymiar do prezentu.

     Wiem, wiem - nie wysiliłam się i pupy nie urwało ;p ale....
      mam nadzieję, że następny mój wpis będzie po zdecydowanie krótszej przerwie niż ta ostatnia i z czymś bardziej okazałym na fotach... :)))
pozdrawiam wszystkich cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)