upomin na fb

wtorek, 29 stycznia 2013

920 JANOME - tfurczości omen :)

Troszkę zaniedbałam pisanie, ale nie TFURCZOŚĆ   :)
                                                    Na swoje usprawiedliwienie przedstawiam powód ciszy blogowej:


    Janomka zawładnęła moim czasem od zeszłego tygodnia. Czekałam na nią tydzień! Ale jak to mówią na to co dobre warto poczekać :) i warto było!

    Tak jak już wcześniej pisałam to dopiero początek mojej przygody z igła i nitką zarówno w prowadzeniu ręcznym jak i mechanicznym :) ale baaardzo mi to przypadło do gustu. Dopiero się poznajemy i niewiele o sobie wiemy, ale nie złościmy się na siebie i nie utrudniamy sobie pracy a to chyba dobry znak :)

A to efekty naszej współpracy (Ja i Janomka ma się rozumieć):
                                  
 




PIERWSZA
GWIAZDA
SZPILECZKOWA
(DWUSTRONNA)









MINI WORECZKI


Też są dwustronne - mogą służyć jako przechowanie na biżuterię, woreczek zapachowy lub .... tu inwencja twórcza leży po stronie właściciela :)








Woreczki są naprawdę miniaturowe
czerwony: 8 cm wysokości / 6cm szerokości
fioletowy: 7 cm wysokości / 6cm szerokości








Jako ostatnia powstała
TURKUSOWA ZAKŁADKA do książki wykończona koronką:


Nie wiem czemu na zdjęciach wychodzi jakby była "pofalowana", ale w rzeczywistości trzyma się całkiem prosto :)

wymiary:
18 cm wysokości /
6cm szerokości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)