upomin na fb

wtorek, 22 stycznia 2013

PIESKIE SZYCIE

   Wczoraj bardzo chciałam uszyć coś czego nie ma w internecie/ nie jest zbyt popularne...
Szukałam, szukałam i znalazłam ( choć, obiektywnie rzecz biorąc może po prostu nie starczyło mi sił by dobrze poszukać tego czego nie ma ;) )  - REKSIO! Owszem, widziałam pluszaki reksiowe firmowe oraz szydełkowe i ze 2 filcowe, ale ręcznie zrobionego-uszytego Reksia google grafika nie pokazała :)
   Parę godzin pracy i okazało się, że mój Reksio ze swojego pierwowzoru ma tylko kolory ;p
dlatego "Reksia" musiałam przechrzcić i w ten sposób powstał.... ŁATEK! Łatek ze szmatek :)

    Łatek powstał wczoraj....a dziś rano mnie natchnęło, że on taki sam jest i zrobiłam mu miskę, kostkę do obgryzania no i .... budę!

   Teraz Łatek szuka właściciela :)

                                                            ŁATKOWA MICHA Z KOŚCIĄ

                                                                           ŁATKOWA BUDA

                                 NO I NASZ BOHATER W CAŁEJ SWOJEJ OKAZAŁOŚCI



                                                     I WSZYSTKO RAZEM W KOMPLECIE

                                                                                                 Kto się zaopiekuję ŁATKIEM? :)

1 komentarz:

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)