upomin na fb

poniedziałek, 21 stycznia 2013

CZĘSTE SZYCIE SKRACA ŻYCIE ;)

Nigdy w życiu nic nie szyłam, nie licząc drobnych rzeczy na zajęcia praktyczno-techniczne w podstawówce....
                                               ...dlatego stwierdziłam, że trzeba sprawdzić jak sobie radze w tej dziedzinie...

Nie wiem czy Wy też tak macie, ale mam w głowie jakiś pomysł, który wydaje się fajny i w miarę prosty do zrealizowania, ale jak przychodzi co do czego to zaczynają się schody....tak też było z szyciem.
Siadam, myślę, planuję i do dzieła i w trakcie a to coś się za bardzo skróci, a to materiał źle łapie...
wizja uszytego pluszaka rozjeżdża się najczęściej z faktycznie wyprodukowanym stworkiem...grrr....
ale i tak sprawia mi to przyjemność.... jeszcze :)

Zaczęłam od ręcznego szycia:

                                                                              PAJĄK

                                                                       PANI ROBOT

                                                                          SERDUCHO

                                                                             SPONGEBOB




I co o tym myślicie?

2 komentarze:

  1. Hahaha świetny spanczbob! I Łatek też pro!! Kurde masz smykałke dziewczyno! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to moja motywacja :) dziękuję za Wasze opinie :)